Garantinis remontas

Garantinio aptarnavimo sąlygos

UAB "Kompiuterių arsenalas" garantinį aptarnavimą atlieka tik įmonėje pirktoms prekėms

Išskyrus HP, Compaq, IBM, Epson, Samsung, Hyundai, Philips, NEC, Toshiba, Hitachi, Fujitsu-Siemens, Belinea, Acer, LG, BenQ, Lexmark įrangos garantinį remontą kurį atlieka ServiceNet LT serviso centras. Sugedus šioms prekėms kreipkitės adresu Gaižiūnų g. 3 Kaunas.

Sugedus Apple, Asus, Brother, Canon, Hannspree, LG, Sanyo, ACME, MAG, Proview gamintojų produkcijai garantini aptarnavima atlieka UAB “SERVISA ICT” Savanorių pr. 192/
Žemgulio g. 8 Kaunas

Kitas prekes garantiniam aptarnavimui pristatyti adresu Raudondvario pl. 93 Kaunas

1. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus garantinį pasą (įrenginių serijiniai numeriai turi atitikti nurodytus garantiniame pase) ir įsigijimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ir pan.)

2. Garantinis aptarnavimas atliekamas nemokamai tik garantiniame pase nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.

3. Garantinis aptarnavimas gali būti netaikomas, jei pažeistas kompiuterio garantinis lipdukas arba kompiuterio garantiniame pase nurodytos eksploatavimo taisyklės

4. Programinei įrangai garantija netaikoma.

Rekomenduojame saugoti ir pristatant į garantinį remontą pridėti visus gamintojo pateiktus dokumentus ir tvarkyklių diskus.



Dėmesio, tuo atveju, kai pristatytoje remontui įrangoje defektų nėra, arba jie atsirado dėl vartotojo veiksmų, tai defektų paieškos ir likvidavimo išlaidas apmoka Pirkėjas!

UAB “Kompiuterių arsenalas” neatsako už bet kokių duomenų sugadinimą ar praradimą. Kietojo disko garantinio keitimo atveju informacijos (jeigu yra galimybė), operacinės sistemos ir programų atstatymas naujame kaupiklyje yra Pirkėjo apmokama paslauga . Rekomenduojame periodiškai daryti svarbios informacijos kopijas į išorinę laikmeną.